Bilgiyi yönetmek bir şirketin başarısı için kritik öneme sahiptir. Herhangi bir yerden hangi kaynak ve bilgiye ulaşılabileceğini tayin eden bir platform oluşturmak, her kurumun yönetim maliyetini azaltır ve etkinliğini artırır.
İleri uygulama mimarisi, tasarım ve uygulama oldukça zor bir iştir. Biz bunu günlük takibe imkan sunan bir yapı şeklinde tasarlıyoruz. İş kurallarınızı, sağlam, ölçeklendirilebilir, genişletilebilir, adapte edilebilir, kullanıcı dostu iş uygulamalarına dönüştürüyoruz.
Anahtar teslim projeler yanında proje analiz, güvenlik, dış kaynak yönetimi, süreç yönetimi, veri entegrasyonu gibi kısmı konularda da danışmanlık ve geliştirme hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
Inila müşterilerine, ticari ve şirket portallları oluşturma ve yönetmede yardımcı olur. Projeniz bir şehri portalı oluşturma, özel bir ilgi alanı veya bir endüstri kolunda da olsa İnila sizin maraflarınızı en aza indirecek, iş yükünüzü azaltacak, yönetim maliyetinizi düşürecek, gelir imkanlarınızı artıracak çözümler sunar.
Kaliteli ve profesyonel portal çözümleri, kullanımı kolay olmakla birlikte derinliği olan yazılım uygulamaları ile hassas iş modelinin bileşkesi olmak durumundadır. Yazılım pratik iş hedeflerini takviye ettiğinde bu kombinasyon faydalı ve etkili e-ticarete dönüşür.
Intranet bir şirketin çalışanlar arasında iş süreçlerini düzenlemek, işbirliğini kolaylaştırmak için tasarlanmış bilgi paylaşımı sunan dahili, özel ağdır. Web tarayıcı tabanlı bir ortamdan ulaşılabilen intranet, her türlü önemli bilginiz için herhangi bir zamanda ulaşılabilecek merkezi ve güvenli bir depo hizmeti görür.
Extranet ise buna benzer olmakla birlikte müşteriler, iş ortakları, tedarikçiler veya şirket dışından herhangi birileri tarafından erişilebilir olma özelliğine sahiptir. Extranet tasarım, şirketinizin dışındaki insanlarla irtibat halinde olabilmenizi sağlar ve şirketinizin, belge yönetimi, dosya ve fotoğraf değişimi, posta, duyurular, bilgi edinme talebi, müşteri proje güncelleme, etkinlik takvimi, online katalog, fiyatlandırma, irtibat yönetimi, müşteri geribildirimi gibi bir çok işinin gerçekleştirilmesine imkan tanır.
İnila'da çalışma arkadaşlarımız öncelikle kendilerini sürekli eğitir ve geliştirirler ve öğrenim süreçlerinin hiç bitmediğini düşünürler. çünkü teknoloji her geçen gün değişiyor. Biz bu bilginin dışarıya aktararak artacağına inanırız ve paylaşırız. Üniversite öğrencilerine yönelik yapılan seminer ve konferanslarda yer almamız gönüllülük esasına dayanmaktadır.